Shit mannen yao..

Håller med Anna, när ska mitt liv börja? 2011 sög verkligen hååårt och därför har jag nog aldrig varit mer glad inför ett nyår, det skulle ju bli en nystart och ett nytt fantastiskt år!

Dock började det inte lika bra med diverse killar och det känns som någon dragit en förbannelse över mig att jag bara inte kan få ett bra år??? Dessutom vaknade jag idag (bakis) och insåg att jag glömt  checka ut från parkeringshuset, då de skaffat ett nytt system, fan vilket krångel det ska va att få tag på dom och att försöka fixa att jag bara behöver betala för den tiden jag faktiskt stod där.. :( vill att det ska bli bra nu...


Nedan på bilden kan ni se min visionboard för 2012 som jag verkligen vill ska bli så men om året det ska fortsätta såhär kan jag lika gärna radera den, förändring och lite tur nu TACK!  (tack för att man har fina vänner iaf! :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0