Segisdegis

Superseg. Kan bero på att jag gick upp vid två idag. Ofräscht. Men vad gör man inte för att få se Barbie och prinsessakademin klockan tre på natten. När jag vaknade första gången vid ett så var det med konstiga känslor efter en konstig dröm, som visserligen innehöll minst en snygging men som ändå var lite obehaglig. Allt jag ville var att somna om, drömma något finare och vakna upp fredagmorgon. Men när jag vaknade nästa gång, en timme senare kom jag på att det var en viktig fika inbokad klockan fyra! Så snabbt upp för att äta en höjdarfrukost, ett glas treo och en smörgås. Bra uppladdning inför fika med Sophie och Anna, som var väldigt mysig. Roligt att träffa Blekingebon!


Fick finig present av Anna med! Blev glad fan!

Men nu är det dags för en film att somna till, ska trots allt upp 04.00 för att skjutsa och vinka av mormor och morfar som ska iväg och lata sig i solen. Jävla fuskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0