safe and sound

Och när när NÄR ska mitt nya liv börja?

Känns som att jag börjat lite halvt på mycket men inte ändrat helt på saker jag vill förändra. På saker jag booorde förändra.

Men mycket är ju bara lite småsaker jag vill göra för att bättra på vardagen, och sånt kan man ju "börja" med lite när som..

Som imorgon. Gå upp lite tidigare och göra en god frukost och se lite nyhetsmorgon eller nån av alla sju miljoner serieboxar som står och dammar??? Smoothie, kaffe, en god macka.. Eftersom att jag är hungrig NU så låter det där så gott att jag måste försöka somna direkt efter det här så jag kan få gå upp och ha mysmorgon så fort som möjligt.. Puss & sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0