bloggdesign?

Vaknade upp till en grå decemberlördag. Har druckit kaffe, ätit go macka och kollat på Nyhetsmorgons lördagsintervju med Plura. Så härlig man det dära! Även resten av Eldkvarn var där och de körde en bra låt, Sång från Koster.

Igår var jag först på stan en sväng med syrran och efter det fredagsmys med god thaimat. Så blir det när mamma och pappa lämnar oss för att spendera helgen i Riga med sina vänner. En hel helg! Orka laga mat. Så ikväll blir det tacopaj jag bakade redan i torsdags. Är så jävla huslig av mig ibland!! Sickt. Efter thaien mötte jag upp Emma för bio. Breaking Dawn väntade och vi märkte snabbt att det var vi, fjortisarna och ett och annat kärlekspar som körde på samma sorts fredagkväll som oss.. hm. Mysig fredag med min fina Emma i alla fall !

Nu har jag gjort en header och försökt få ordning på denna bloggs design men vet ej om det fungerar? Får väl se om ni ser nån bild däruppe men om inte bloggen är klar så är i alla fall kvällen klar för utgång, TRAPPAN!

Puss Anna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0