Julvecka

Måndag igen då, fem dagar kvar till julafton. Onödig information? Antagligen. Tror att folk har ganska stor koll på vilken dag det är och när det är julafton, ser i alla fall ut så när jag ser ner på Spiralenparkeringen. Nu ligger det ju dessutom snö på marken så att man verkligen förstår att december har börjat, jag har visst lite svårt att förstå att tiden går och att det går så fruktansvärt snabbt! Sen kan det kanske ha lite att göra med min knasiga livsstil. Jag har börjat inse att den inte är superbra för mig i längden. Det är svårt att kombinera tre olika livsstilar när man bara har ett liv, men vad ska man göra?

Idag har jag jobbat ett kortispass, 7-12, så himla skönt att få gå hem när man annars har typ hälften kvar. Fast jag fick inte riktigt gå hem då, för bussarna gick inte sådär jättebra. Men inte har väl jag något emot att jobba lite till, jag fick trots allt kaffe och tårta och var inte så väldigt trött idag som jag alltid är annars. Kan bero på att jag för en gångs skull gick och lade mig tidigt igår. Var visst lite trött efter att bara sovit två timmar natten till lördag. Eller natten och natten, vi kom väl hem vid halv sex eller något sådant till Martin och Marie. Men det var en väldigt trevlig kväll på Cromwell och efterfest hos Sofias väktare! Lite mindre trevligt att gå upp klockan åtta och ta bussen ut för att jobba dock. Men det gick bra att jobba ändå, speciellt efter min halvtimmes rast i vilorummet.

Nu ska jag och Emma köpa biljetter till Trappan, så det kan bli lite skojigt på juldagen förhoppningsvis.  
Outfits till juldagen?


Ikväll ska jag vinna på bowlingen. Wish me luck!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0