skål

Registrerar och registrerar. Bromma, Arlanda och Luleå Airport är några arbetsplatser jag reggat nyanställda osv på idaaag. Har blivit en äkta registrator fan, fått göra egna personakter och grejer så nu är jag förevigad här på Swedavia och i W3D3-systemet. Igår var det även julfest på jobbet! Drack julcider och glögg, åt julbord och körde paketleken. Trevligt trevligt ! Sen mötte jag upp Ellen för utgång som slutade sent.. men man lever ju kanske bara en gång! Skyndade till jobbet kl 8.00 och nu har jag noll grejer att göra och chefen är inte här idag. Värt! Hatar att bara sitta av tid.. aja bra uppladdning för nästa julfest ikväll! Denna gång med de på mitt gamla jobb där även pappa!! jobbar. Från början trodde jag att de bara skulle ut och äta julbord, och därför tänkte jag hänga på eftersom att jag gärna vill gå på julbord och inte kommer få göra det annars pga min Grinchen-familj som inte gillar sån mat. MEN, det är tydligen inte bara mat utan en redig företagsjulfest. I Knäppingens källare.. med instruktioner som går runt på mailen i stil med "om du ser en snygg tjej, bjud upp henne. Säger hon ja, dansa. Säger hon nej, gå tillbaka till baren och drick ännu mer!" Oh herre .. Så ja det blir nog ganska så mycket alkohol den här veckan.. igår, ikväll, fredag ? I alla fall lördag. Studentveckan christmas edition!! WOHOO SKÅL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0