Skadeglädje

Jag mådde lite dåligt ett tag. Så för att komma på bättre humör satte jag på lite bra musik. Det hjälpte lite. Men jag ville må riktigt bra, inte halvbra. Så jag sökte på lite fula människor på facebook. Nu känns det mycket bättre. Jag skrattade till och med högt. Jag är en hemsk människa. Hemsk, hemsk människa. Men jag mår bra!

Jag skulle kunna lägga upp några bilder.. Nej, fy. Kanske kan länka? Nae, fy på mig, hemska människa. Nyårslöfte: inte skratta åt fula människor, inte skratta när folk springer till bussen/spånkan och missar den precis, inte skratta när folk ramlar. Som när vi var på väg hem från Ullared och en tant gick på bussen och ramlade raklång i gången. Haha, det var kul fan, kunde inte ens hålla mig för skratt. Men nu när jag inte får skratta åt något av det där så finns det ju fan inget att skratta åt. Sorgligt. Får nog skratta lite då, men inte lika mycket, hemskt och rått som nu.

Hoppas inte att tomten läser det här. Då kanske han tar tillbaka mina julklappar. Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0