Röker ved varje dag

Eller var det weed? Alla dagar bara flyter ihop och tydligen är det julafton om en vecka! Vad nu det är att se fram emot, ska ju jobba i stort sett hela dagen. Men det kan säkert bli mysigt på jobbet med. Men jag längtar mer till juldagen på Trappan. Det blir göttans hoppas jag. Tills dess känns det lite dött. Typ jobba, köpa sista julklapparna, jobba lite till. Känns som att det inte kommer att bli så mycket öl nu på en vecka när Anna inte är hemma. Tråkigt, jag är sugen på öl. Och ännu mer sugen på Björnstammen, SMK och Far och son, men alla var visst upptagna den här lördagskvällen. I alla fall när det gällde att gå till Värmekyrkan. Dumma Anna som är bortrest.

Istället tar jag min lediga lördag till att umgås med mina favorittvillingar. Det kan vara fint att ta det lite lugnt ibland också, speciellt om man ska ta sig från Eneby till Husby klockan 09 imorgon. Gött.

Håkan Hellström – Gràsparven När Hon Sjunger

Det gör inget om jag dör, för nu vet jag vad min läppar är till för och jag vet att det är fel, men det känns så skööönt.

Ae, nu ska jag iväg och röka lite ved!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0