Partyhelg

Vad hände med den här lördagen? Klockan är snart halv fem och jag har inte ens klätt på mig än. Det är kanske inte den allra bästa dagen i mitt liv (än), men det är självförvållat. Igår var en trevlig fredag som började mindre trevligt med en diskhög stor som ett hus, men när det var avklarat blev det bara bättre och bättre. Först åkte jag in till stan (det är ju rätt långt från Eneby ändå..) och träffade Emma för att följa med henne som smakråd när hon skulle titta på lägenheter. Det var spännande, speciellt eftersom vi fann ett nytt ragg! Vi raggar hela dan, överallt! Efter lägenhetssökandet åkte vi till Ica Smedby och blev bjudna på mackor och te, mysigt värre!

På kvällen blev det en, vad vi hade tänkt oss lyxig och god, middag, men som kanske inte riktigt nådde upp till våra förväntningar. Inte köttet i alla fall. Skyller på att det är därför jag har mått dåligt idag! I vanlig ordning slutade kvällen med att jag och Anna gick från Puls med vår inköpta fyllemat, den här gången i form av kebab. Innan dess hann vi dela en ölkanna med Soffan på Världens.

Nu ska jag se till att fixa iordning till ikväll, hoppas det blir ännu bättre än igår! Har ju trots allt laddat upp med ciggdansen och sjungit högt för att få sova hemma hos DJ'n, man kan ju alltid hoppas!

En ny sak lärde jag mig inatt, om man träffar sin pappa vinglandes på drottninggatan (när man själv kan gå rakt) har man inte festat tillräckligt hårt. Speciellt inte om han skyller vinglandet på att det blåser.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0