Party som party

Igår var jag bjuden på Marie och Sofias sminkparty hemma hos Martin och Marie. Så jag och Malin förberedde oss med kycklingkebab och megalatte innan vi vågade oss dit. Väl där fick vi lyxiga behandlingar för både händer och ansikte. Mycket peeling och återfuktande för vår torra vinterhy. Det var jättetrevligt och skönt, men efter det när det var dags för fika skulle vi ha enskilda samtal och berätta vad man var intresserad av att köpa. När vi presenterade oss för tjejen som höll i det fick hon ändå reda på att två av oss pluggar på gymnasiet och att vi andra tre är arbetssökande. Hur skulle någon av oss ha råd med de där produkterna. Men eftersom jag inte kan säga nej och blev manipulerad så har jag nu bokat in att ha ett demo hos mig den elfte januari. Då fick jag trots allt produkterna som var till händerna. Det kan det vara värt!



Efteråt blev jag och Malin sugna på öl, så vi smög iväg till Världens och trodde att vi hade gott om tid på oss att dricka upp ölkannan. Men det är visst inte sommar längre och de stänger redan klockan elva. Det var bara att svepa ölen och bege sig ut i kylan för att hitta Oscar. När vi samlats bar det av till Deli, eller vad det har bytt namn till nu?, där det var dött. Men vad gör väl det? Det fanns ju både öl och värme!

Idag är jag bakis, trött och en ölkanna + fyllekäk fattigare, men jag har i alla fall lena händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0