God Jul!

Julafton. Ingen snö här, men god risgrynsgröt och skinksmörgås till frukost efter sista avsnittet av julkalendern. Julstämningen har inte riktigt infunnit sig och det känns lite tråkigt. Trots den jättemysiga uppsittarkvällen med Bingolotto, vin, ost och godis igår. Så jag frågade min kära mor om hon inte brukar känna julstämning och det brukar hon visst inte. Så det är väl såhär det kommer att vara nu då. Både tråkigt och ledsamt.

Igår köpte jag klart alla julklappar och slog in dem så att det är färdigt nu när jag ska åka till jobbet alldeles strax. För jag antar att klapparna delas ut innan jag ansluter mig hos mormor och morfar. Det blir nog inte så hemskt att jobba några timmar (inbillar jag mig själv), det blir gott med pengar så jag kan köpa mig lite julstämning sen i februari eller något.

God jul på er alla! Glöm inte att tycka om varandra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0