Det var jag

Familjen – Det Var Jag

UNDERBARA favoritlåt!! Den gör mig så glad och jag förstod att jag valt helt rätt låt när den spelades två gånger i lördags på Trappan. Hade mitt tjejragg sagt "Det var jag och jag gjorde det bara för dig" istället så hade jag nappat direkt! Haha, det hade kunnat bli rätt spännande. Åh, vad jag längtar efter när min grek superciterar den här låten ;D Jag har kommit på att min grek nog bör ha lite skånskt uttal så att han kan sjunga alla favoritlåtar jag har. Frida har alltid sagt att skånska killar är snygga, men jag kommer inte ihåg om vi såg någon skillnad när vi hängde i Malmö. Jag minns bara att Frida fick en klocka i huvudet, jag hade magkatarr och att danskarna verkligen hade låg självkänsla! Hoppas inte att greker är så.

Det är med dig jag vill bli gammal och göra allt som bara finns.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0